قوانین و مقررات

پنجشنبه 10 فروردین 1402

قوانین و مقررات

  • ورود شما به وب سایت شین به منزله پذیرفتن تمامی قواعد و قوانین این وب سایت می باشد.
  • تمامی قواعد و قوانین این فروشگاه به شرح زیر می باشد و هرگونه تغییر در قوانین، در همین صفحه اعمال می شود و هیچ خبر و قانونی در هیچ رسانه دیگری معتبر نبوده و شین مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت.
  • دسترسی به این وب‌سایت به صورت موقت مجاز است و شین حق هرگونه تغییر یا توقف ارائه خدمات را بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ می‌داریم و شین هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.
  • این وب‌سایت حاوی لینک‌هایی به سایر وب‌سایت‌ها می‌باشد که توسط شین مدیریت نمی‌شوند (به اختصار «سایت‌های لینک شده»). شین هیچ کنترلی بر سایت‌های لینک شده نداشته و در قبال آن‌ها و یا در قبال هرگونه ضرر و خسارتی که ممکن است در اثر استفاده از آن‌ها موجب شود، هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.
  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است.
  • کلیه ارسال های شین بصورت بیمه شده ارسال می گردد و در صورت شکستگی و آسیب دیدگی در زمان ارسال، شین هیچ گونه مسئولیتی ندارد و کاربر موظف است جهت جبران خسارت به ارگان ارسال کننده مراجعه نماید. شین خود را موظف میداند که در تمامی این مراحل در کنار کاربران خود باشد و تمامی مدارک و مستندات را ارائه دهد.
  • در صورتی که از روش های غیر معمول (مانند ارسال با اتوبوس و ..) و یا از ارسال های بدون بیمه استفاده می کنید، شین هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل کالا توسط شرکت ثالث به مشتری ندارد. شین خود را موظف می داند که کلیه مدارک ارسال را در اختیار مشتری قرار دهد.

 
ممنوعیت
هر گونه سوء استفاده از سامانه‌های خودکار یا نرم‌افزاری به منظور استخراج داده از این وب‌سایت با اهداف تجاری، بدون مجوز ممنوع است. در صورت نقض این قانون، شین حق هرگونه پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

 
قوانین مشتری

  • کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و حق مطالبه خسارات وارده (مانند: پیگیری، بسته بندی، ارسال، پیک و ...) برای شین محفوظ است.
  • کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق شماره تماس  یا ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.
  • حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

 
حریم خصوصی

  • شین هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را بدون حکم قانونی به شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.
  • شین برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد ، چرا که رضایت شما دلیل ادامه حیاط ماست.

رویه‌های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مشتریان همیشه از الویت‏‌های شین است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:
 • اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
 • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به شین بازگردانده شود.
 • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 • این سرویس اشکال‌‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏‌شود.
 
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:
 • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شین از طریق چت آنلاین، فرم تماس با ما یا تلفن اطلاع داده شود.
 • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد (حتی برای یک لحظه).
 • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وب‌سایت است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
 • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، لیبل، پلمب، برچسب‌ها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد
 • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های شین اطلاع داده شود.
 • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
 • اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
 • همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و کلیه هزینه های ارسال و بسته بندی را نیز باید پرداخت نماید.
 • تعویض یا بازپس‌گیری محصولاتی که در جشنواره‌ها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شده‌اند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و بازپس‌گیری محصول امکان پذیر نیست.


کالا را چطور ارسال کنید؟
 • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین به کارشناسان شین اطلاع دهید.
 • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
 • برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ‏خوبی بسته‌بندی و ارسال شود(طبق قوانین هر بخش).
 • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

 

نحوه ارسال کالا به شین چگونه است؟
اگر ساکن تهران هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان شین، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه ارسال برعهده ما است.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان شین، با دریافت پیک می‌توانید کالا را ارسال کنید و هزینه ارسال و بسته بندی اولیه و هزینه بازگشت کالا و هزینه خدمات جانبی کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن سایر شهرها هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، کالا را حتما با پست سفارشی ارسال کنید (پست پیشتاز، تیپاکس یا ... مورد قبول نیست) در این روش هزینه ارسال توسط شین پرداخت خواهد شد.  
بعد از رسیدن کالا به دست شین، هزینه پست برای شما واریز خواهد شد.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، کالا را با پست دلخواه به آدرس ما ارسال کنید. در این روش هزینه ارسال و بسته بندی اولیه و هزینه بازگشت کالا و هزینه خدمات جانبی کالا به عهده مشتری خواهد بود.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شناسه سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.


عضویت در خبرنامه
آخرین ها را در ایمیل خود دریافت کنید
عضویت

نظرات
ابتدا وارد سایت شوید.

برای درج نظر خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید. ورود به سایت