پنجشنبه 10 فروردین 1402
قوانین و مقررات
ممنوعیت
هر گونه سوء استفاده از سامانههای خودکار یا نرمافزاری به منظور استخراج داده از این وبسایت با اهداف تجاری، بدون مجوز ممنوع است. در صورت نقض این قانون، شین حق هرگونه پیگرد قانونی را برای خود محفوظ میدارد.
قوانین مشتری
حریم خصوصی
رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مشتریان همیشه از الویتهای شین است و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:
• اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود.
• استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به شین بازگردانده شود.
• برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
• این سرویس اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
• وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شین از طریق چت آنلاین، فرم تماس با ما یا تلفن اطلاع داده شود.
• اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد (حتی برای یک لحظه).
• عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وبسایت است.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
• انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل، پلمب، برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد
• اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای شین اطلاع داده شود.
• اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
• اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
• همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و کلیه هزینه های ارسال و بسته بندی را نیز باید پرداخت نماید.
• تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و بازپسگیری محصول امکان پذیر نیست.
کالا را چطور ارسال کنید؟
• لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین به کارشناسان شین اطلاع دهید.
• از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
• برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به خوبی بستهبندی و ارسال شود(طبق قوانین هر بخش).
• برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
نحوه ارسال کالا به شین چگونه است؟
اگر ساکن تهران هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان شین، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه ارسال برعهده ما است.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانان شین، با دریافت پیک میتوانید کالا را ارسال کنید و هزینه ارسال و بسته بندی اولیه و هزینه بازگشت کالا و هزینه خدمات جانبی کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن سایر شهرها هستید:
۱. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد اول یا دوم (وجود مشکل یا مغایرت با توضیحات) باشد، کالا را حتما با پست سفارشی ارسال کنید (پست پیشتاز، تیپاکس یا ... مورد قبول نیست) در این روش هزینه ارسال توسط شین پرداخت خواهد شد.
بعد از رسیدن کالا به دست شین، هزینه پست برای شما واریز خواهد شد.
۲. اگر دلیل بازگشت کالا، مورد سوم (منصرف شدن از خرید) باشد، کالا را با پست دلخواه به آدرس ما ارسال کنید. در این روش هزینه ارسال و بسته بندی اولیه و هزینه بازگشت کالا و هزینه خدمات جانبی کالا به عهده مشتری خواهد بود.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شناسه سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
برای درج نظر خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید. ورود به سایت